hétfő, szeptember 11, 2006

home

anyám meg nagyon rákattant megint a lakásvásárlós dologra, és most először érzem kicsit is valóságosnak a dolgot, pedig még mindig nincs pénz. szóval feljön két hét múlva, és akkor nézünk újjépítésű lakásokat. igaz, én a magas, régi lakások szerelmese vagyok, de meg kell alkudnom, végülis nem vagyok paris hilton. muhahhaha. vicces lenne, ha az lennék azért.

geciszép az idő, és baromira idegesít, hogy nem mehetek ki, holott egyetlen betűt sem kellett ma még lepötyögnöm, és még csak munkatársak sem érkeztek a szobámba, szóval akár otthon aludhatnék ilyen erővel, vagy vihetném át ribitől a cuccaimat, vagy maradhattam volna miskolcon. huh.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

megcsinálnálak. ha te lennél paris.

villanella írta...

márha hagynám! bár ha én lennék, hagynám:)

villanella írta...

hehehehe..:)

website statistics
hit counters