szerda, szeptember 06, 2006

filosz

szerintem nem azzal van a baj ribikém, hogy buzi vagy, buzi vagyok, buzik vagyunk.
ugyanannyi esély van arra, hogy találsz valakit, mintha nem. vagy igen, vagy nem. nemde?

csak rendbe kellene jönni. egy csomó fontos dolgot el kellene intézni. nehéz úgy figyelni valakire, hogy szanaszét forgácsolódik az ember energiája egész nap. szétcseszik az agyunkat, a testünket, a lelkünket is. pedig ennek a háromnak valahogy egészben kell lennie, legalább ahhoz, hogy tudjuk mit, kit akarunk. akarunk-e bárkit is.

egyébként lehet, hogy tök hülyeségeket mondok, mert az van, hogy teljesen meghasadt a tudatom itt az offiszban. nem tudom, hova lettem, de kétségtelenül nem vagyok itt, sőt, még csak hálni sem jár belém a lélek. feltűrt nadrággal mászkálok a folyosón, meg a kertben, és a bokorról szedegetem a termést, amivel megpróbálok jó messziről beletalálni mások kávésbögréjébe. szerinted?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

köszi, de a posztom nem erről szólt. :-)

villanella írta...

az lehet, de én egy másik ember vagyok, tehát az enyém szólhat erről.:)

Névtelen írta...

meghát ugye, szexistennők is.

website statistics
hit counters