kedd, szeptember 19, 2006

faszkivan

azért baszódtam most fel ennyire egyébként, mert tele lett a tököm. gyerekkorom óta folyamatosan valahogy megtalál ez a rohadt politika. amikor először indult anyám a választásokon, akkor emlékszem, kisgyerekként, iszonyatosan rosszul esett a sok rajzolt bajusz, a köpések a plakátokon, az éjjeli telefonok és a levelek, amelyekben anyám feje egy akasztófára volt felkötve.
aztán a következő választásokkor az utcán, fényes nappal esett nekem valaki, hogy rohadt komcsi az anyám is, meg én is, és ki kell írtani minket.
aztán volt olyan, hogy egy kedves barátom azért nem szólt hozzám évekig az iskolában, mert a szülei eltiltották tőlem, hiszen komcsi az anyám.
és persze a 4 évvel ezelőtti gyomros a cccp-s melegítőért.
egyébként nem vagyok párttag, nem szoktam politizálni, véleményem van, amit nem viszek ki az utcára, és nem kötök mások orrára. ha nagyon kell valahova sorolni magamat, akkor liberális vagyok.

nem tudom, egyszerűen nyugalmat szeretnék, szerintem ez nem olyan nagy dolog. ne verjenek rendőröket, ne gyújtsanak fel épületeket, ne kelljen már azon gondolkoznom, hogy veszélyes-e éjszaka kimennem az utcára. faszkivan. kussolok mostmár, tényleg. de faszkivan.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem egyik nagyapám pártitkár volt tatabányán, én se szeretem nagyon a politikát

villanella írta...

mindegy is. de tényleg. mindegy.

website statistics
hit counters