szerda, szeptember 27, 2006

este

nagyon sokat kacagtunk a ribivel az eklektikában, meg az úton, oda és vissza. bementünk a boltba, vettem egy csomó édességet, mert kívánós vagyok még mindig.
meg anyám hosszú idő óta nem azért hívott fel éjjel, hogy ne menjek ki az utcára, hanem azért, hogy nézem-e a megatáncot. azért azt megjegyezte, mielőtt letettük, hogy vigyázzak hazafelé, és hogy ne keveredjek bele semmibe. az a legérdekesebb, hogy még otthon, miskolcon is hívott, meg küldött smst éjfélkor, hogy ne keveredjek balhéba. mintha olyan balhés leány lennék. elmúltak már azok az idők. biztos azért izgult annyira, mert a kossuth tér utáni gyomrost véletlenül elmondtam neki, azt hittem, hogy már tudta. mindegy.

egyébként benny hill showt nézek a viasaton.

holnap meg megyek interjúra.

a ribit meg nekilöktem az úton egy lánynak, aki tetszik neki. de nem voltunk részegek, úgyhogy a kezdeményezés itt véget is ért. pedig ha lett volna benne két-három bacardi kóla, tutira megfogta volna valamijét. mostmár persze mindegy.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

az a lány nem tetszik. mert szigorú.

villanella írta...

:DDDD muahahhahah, ez jó taktika:)

website statistics
hit counters