péntek, szeptember 01, 2006

ending

holnap családi mókakacagás lesz itt a kertben. leosontam az előbb a hűtőhöz, hogy nincs-e valami édesség elrejtve, de tele van csirkehússal az egész hűtő. azt mondja anyám, hogy még nagyi is eljön.
apámat ma leráztam, áttettem holnapra a vezetési gyakorlatot, de holnap még annyira sem lesz kedvem, mint ma. ciki, ha megint lemondom? biztos az.
beavis és butthead megy az mtv-n. mindig imádtam. pont olyanok vagyunk a ribivel, mikor klipeket nézünk, mint ők. egy az egyben. hehhe.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

emlékszem a b&b filmet együtt "néztük" a moziban. az első sorban. a kossuthban....:-)

villanella írta...

jaja. vicces volt.

Névtelen írta...

nekem nem feltétlenül a vicces szó jut eszembe. de te már csak ilyen vagy.

villanella írta...

a filmre gondoltam, hogy vicces. ahogy néztük, arra valóban nem ez a szó illik ;)

website statistics
hit counters