hétfő, szeptember 04, 2006

cicc

szóval hetek óta vártuk, hogy elmenjen a róka. nem mert nem szerettük rókát, hanem mert akartunk macskahúgyszag mentes levegőt, és alvást. tegnap elvitték végül vidékre. szomorkodtunk este, mikor visszaértem, de jó volt, hogy nem kell bezárni, kinyitni, vigyázni etc.
aztán ribi elment a boltba, én meg zuhanyoztam. hazaért, és bekiabált nekem, hogy menjek ki, mert mutatni akar valamit. gondoltam, legrosszabb esetben virágott lopott a kálvinon. kimentem, és egy fekete gyöngyszem, egy apró, hosszúkás arcú égősárga szemű cicagyermek ült az ölében, akinek olyan selymes szőre volt, hogy simogatni olyan volt, mintha nem is érnél hozzá..
szóval ott a cica most nálunk, ribinél lesz névszavazás is, mert egész éjjel gyártottuk a jobbnál jobb lehetőségeket.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters