csütörtök, szeptember 07, 2006

biceg

szóval tegnap örömködve-menekülve térdreestem a lépcsőn. így elmaradt a viktorhoz költözés, és egész este feküdtem az ágyon felpolcolt lábbal. a térdemet ribike párszor megcsapkodta, de kedvességből, olyankor kacagtunk.

klassz este volt, mostanában mindig bacardi-kólázunk és kacagunk, de a legjobb lámpaoltás után, mintha úttörőtábor lenne.

aztán meg a kálvin téri halállépcsőn reggel lefele 10 perc alatt mentem le, fel azonban kamikazee szerűen "felrohantam", és a szép teljesítményért megjutalmaztam magamat egy coffeeshopos tejeskávéval.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

abszólute zánkai furulyatábor fílin volt tennap este. úgy szeretlek, nyomorék.

villanella írta...

na jó, most az egyszer beleegyezek. a nyomorékba.:)

Névtelen írta...

amúgymeg nem is csapkodtam, csak véletlenül rákönyököltem. na.

website statistics
hit counters