kedd, szeptember 19, 2006

beszéd

az van, hogy tegnap is elolvastam a gyurcsány beszédét a neten, meg most is, reggel a népszabiban. nem vagyok vérmszp-s, nem vagyok egyáltalán mszp-s, de ez a beszéd tök rendben van. úgyhogy én nem is értem ezt az egészet, mert én kifejezetten örülök, hogy egy ilyen ember a miniszterelnök. és kifejezetten szimpatikus, hogy zárt ajtók mögött pofozgatja a pártját, hogy egy-kettő, csinálni kell a dolgokat. és hogy szarul érzi magát, ha nem csinálhat.
mindegy, befejezem, nem akarok erről többet beszélni, épp elég lesz az embereket hallgatni a buszon, a köcsög szijjártó fejét nézni még hetekig, meg majd orbán szent vigyorát, mintha ő nem emberből, nem politikusból lenne, mintha csak most dobták volna le az ufók, mint kiválasztott kiskirály.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters