hétfő, szeptember 18, 2006

1.

nem tudom, biztosan a hirtelen jött szeretethiány miatt, de tegnap megettem egy kókuszrudat, 3 bociszendvicset és 4 napolinit is (kettő ét - kettő tej). mindezt persze olyan 2-3 óra alatt. pedig én nem szoktam ám csokit.
aztán meg néztem a stigmatát ezredszer, utána meg az 5-ös számú vágóhidat, és nem tudom túltenni magamat azon, hogy a színész, aki billy pilgrimet játssza ellenszenves nekem, miközben tudom, hogy tökéletes. épp ezért tökéletes. mert a könyvben is valahogy egyszerre volt ellenszenves, meg kicsit rokonszenves is. vagy nem tudom. egyébként meg akárki, akármit mond, egy vonnegut könyvet nem lehet jól megcsinálni mozgóképen. nem azt mondom, hogy pl az 5-ös számú az rossz. csak hogy nem olyan.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters