kedd, augusztus 29, 2006

u.f.o.

szóval még régen eladtam az egyik kedvenc cédémet, amit most megtaláltam a neten, és le is töltöttem jól. úgyhogy most hallgatom a united future organization my foolish dream című számát épp, klassz. ritmusra kortyolom a kávét.

aztán meg felköszöntöttem smsben az unokatesómat, aki most fel is hívott cserébe, és megbeszéltük, hogy a hétvégi nyárzáró családi partin jól fogjuk érezni magunkat. mondjuk én mindig élvezem az ilyeneket, és szerintem ő is. igaz, ő most nem iszik, de helyette is iszom majd én. és ráveszem azért legalább egy jófajta házi szilvára vagy valami.

15 megjegyzés:

kovácspiroska írta...

a laci féle házi szilva....uuuuu....az 50 fokos....aszta...

villanella írta...

jaja. az lesz. lenne mit fotóznod ;)

kovácspiroska írta...

uhh, uncsitesód mellei!!! barnák, kerekek, nagyok, szépek...aszta....remélem ő nem olvassa. bár úgy is tudja, hogy imádom a melleit. :-)

villanella írta...

nem netezik. nyugi.

kovácspiroska írta...

figy, az lehet, hogy én szavazok egyedül minden nap rosannára meg marlonra?

villanella írta...

nemtom. én szoktam patriciara.

kovácspiroska írta...

meg még? jacksonok közül?

Névtelen írta...

én múlt héten naponta 1szer szavaztam patriciára :)

villanella írta...

felváltva szoktam a jacksonokra. de úgy látom, ott rajtunk kivül nem szavaznak.

kovácspiroska írta...

ahhhh. láttad a médium következő részének a reklámját? kurvajó lesz!! már csak egyet kell aludni.

ági. imádlak. télleg. de rosannára is szavazz egyet a kedvemért. lécci..

villanella írta...

jaja, holnap csinálni kell pattogatott kukoricát is, meg minden. mondjuk rosé.

Névtelen írta...

jóvan, szavazok rosannára, egyet. :)

kovácspiroska írta...

köszke...:-)

villanella írta...

ugyeugye? na, végre még egy ufo rajongó!:)

villanella írta...

pont ez van nekem is, a ribi mondta, hogy neki nem jön be, de én meg mondtam, hogy abba gondoljon bele, hogy 15.17 éves korunkban készült, és hogy akkor én mennyire készen voltam ettől, nem kellett se alkohol, se fű.. fúúúú:)

website statistics
hit counters