hétfő, augusztus 07, 2006

rossz

az imént kint az élet értelmét kutattam áttételesen. arról kérdeztem kollegáimat, hogy vajon miért marad fent a pókhálón a víz, és hogy nem lehetséges-e, hogy ezek a pókhálók kizárólag vízgyűjtésre használatosak, hiszen rovarfogásra tökéletesen alkalmatlan helyen vannak, ráadásul sokkal sűrűbben szőttek is, mint társaik. szóval épp ezt beszéltük meg, mikor láttam, hogy sír az egyik kollega, és nem is terheltem a segítségemmel, csak küldtem egy smst neki, és összeestem ettől a látványtól, mint nagyanyám tésztája, mikor elbassza a fánkot (nagyritkán). ilyenek vannak, most rossz kedvem lett, de majd ez is változik - gondolom. csak leírom, mert írhatnékom van, meg egyébként is. (persze utólag végiggondolva, biztos a depesmód is tehet a rossz kedvről, egész délután az szól.)

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters