péntek, augusztus 25, 2006

robban

na, elmondom, mi van.
szóval menstruálni fogok. az előbb annyira görcsöltem, hogy majdnem lefordultam a székről. meg köhögök, mint állat. aztán meg kurva fáradt vagyok.
úgy volt, hogy a hétvégén hazamegyek, jó lett volna, mert otthon lehet egész nap aludni, meg szenvedni a hasfájástól, meg mert ribi lehetett volna végre egyedül itt pesten. de az lett, hogy nincs pénzem hazamenni. szóval itt kell maradnom, aminek ribi átkozottul nem örül. szóval nem alhatok otthon. ami nem lenne gáz alapból, viszont úgy gáz, hogy nincs pénzem, mert nem tudok lófrálni erre-arra, márpedig lófrálni muszáj, mert ha másnál vagyok, akkor nyílván nem szívesen dekkolok otthon. másrészt meg a projekt, hogy legszívesebben pihennék, meg aludnék sem valósulhat meg, mert másnál az ember feszélyezett, nem tud elengedni etc.
szóval szopás van, a ribi megsértődött rám, mert bunkógecin chateltem vele az imént.
leszarom egyébként, ma halálosztó vagyok és kész. és mindenkikapja be, és ha más nem, akkor majd lesz valami. valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters