péntek, augusztus 04, 2006

oldies

régen a cd-íráshoz volt valami kódoló programom, amit a netről szedtem le, és 30 nap után is tudtam használni, viszont minden átalakított audió file előtt mondott egy bácsi egy 3 másodperces szöveget, hogy supportdöszoftvör, redzsisztörtudéj. ez most csak azért jutott eszembe, mert skunk anansie hedonism-jét sokáig csak úgy hallgattam, hogy előtte volt ez a szöveg, és fura, hogy most nincs.

does laughter still discover you
i see through all the smiles that look so right
do you still have the same friends now
to smoke away your problems and your life
and how do you remember me
the one that made you laugh until you cried
i hope youre feeling happy now

just because you feel good
doesnt make you right, oh no
just because you feel good
still want you here tonight, want you

i wonder what youre doing now
i hope youre feeling happy now.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

meg a greatest romance előtt is!!!!

villanella írta...

igenigen, ő elég régen előjött már ám. te láttad is már élőben? nagyon klassz a szóló albuma is.

villanella írta...

ó, májkül, még mennyi szám előtt, ne is mondd. megvannak ám azok a cd-k még:)

Névtelen írta...

találtam egy ilyet, jó mi?
http://zoldnyugalom.freeblog.hu/archives/2006/06/06/1623427/

Névtelen írta...

a, drága, ez geicjó! amúgymeg értem ám a célzást, hogy tegnap eláztam....de ez! az igazi zámbóárpi weboldal!!!!!
http://www.zamboarpy.atw.hu/

Névtelen írta...

http://users.atw.hu/zamboarpy/ ez a jó oldal!!!!

villanella írta...

na igen. a jó zene, az jó zene.

website statistics
hit counters