csütörtök, augusztus 31, 2006

night-ship

az ember ír egy hosszú postot, ami aztán jól elszáll a világháló fő, mellék, illetve jelen esetben zsákutcáin.
missy van a tévében. csináljunk egy bulit mostmár, pirikém.
derz nó biznisz lájk sóbiznisz.

fura egyébként, hogy ismerem az embereket. de ez van valahogy.

anyám szerint allergiás vagyok. hiába mondom neki, hogy szarrá áztam 20-adikán. allergia. höhö.

apám meg imád. ha nincs csaja, mindig ez van.
megint nem fogok aludni vagy 5-ig. mindig ez van.

úúúú, jeremy a tévében. istenem, régen annyira sokat jelentett ez nekem. ez az album. meg nem tudom. hogy eltűntem. hova? persze nem bánom. olyan dramatikus tud lenni a tinédzserkor. mindent kurvára hatványozunk. de biztos ez kell ahhoz, hogy az érzéseket megtanuljuk, bennünk maradjanak. fasz tudja. de komolyan. még a greenpeacebe is beléptem anno. istenem, mintha meg tudnék menteni bármit is. miskolcról, persze, persze. megható és drámai. érzelgős és hatásvadász. a tinédzserkor.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters