hétfő, augusztus 28, 2006

minden egy postban

a roka tok jo fej, es nem is gondoltam volna, de ugy nez ki, hogy imadja a fott krumplit.
aztan meg voltam a viktornal, mert most, illetve szeptember majdnem kozepetol megint hivatalosan egyutt lakunk majd.
a kohoges nem csillapodik, hazamegyek mindjart c-vitamint ragcsalni.
a budos netcafeban vagyok, hihetetlen ez a szag, komolyan. mindegy persze.
tegnap ejjel olyan jol esett a fozes, meg egyaltalan, a fott kaja, hogy azt hiszem ma is ez lesz, marmint fozes.
furcsa mondatokat irok, ijeszto egy picit ez.
korim hivott, hogy menjek vele goldenblog dijkiosztora, de mondtam, hogy nem erdekel. aztan kesobb kiderult, hogy eleve aznap van a levi bucsubulija. aztan meg kesobb beugrott, hogy aznap megyek haza miskolcra. kivancsi vagyok, meg kesobb mi fog kiderulni.
aztan meg neztem hetvegen pj harvey dvd-t, es jo volt. ment a sivitas.
meg olvastam a szenvedelynaplot, amiben valoban nem mind olyan jo novella, mint az elso, de jok azert. pl az ikonos is.
aztan meg gabor gaborral minden alkalommal osszefutok, ha a dob utca, rumbach sarkan jarok.

kozben meg rajottem, hogy nem baj, ha atvagnak, vegulis olyan az, mint mikor beoltjak a fat. nemesit.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

van töltött káposzta a lagziról, geci. meg sütik. meg egy üveg bacardi. :-)

villanella írta...

juppi. akkor erre eszünk.

villanella írta...

hát igen. kellene élőben egyszer már. valahogy..

website statistics
hit counters