szerda, augusztus 02, 2006

juppi

mindenki ki van akadva ettől az időtől, pedig ez a legjobb idő, ha rajtam múlna, egész évben ilyen idő lenne. aztán meg az is van, hogy sosem gondoltam, hogy az alvás ennyit segít. kialudtam magamat és most nem fáj a fejem, friss vagyok, a gondolataim is azok, a testem is az, egyszerűen klassz, na. persze dolgozni most sincs kedvem, de ez a természetemből fakad, és a természetemből fakad az is, hogy úgyis megcsinálom, amit kell.
a problémákra meg ma valahogy nagy ívben szarok, kezdek felszabadulni, nem érdekel a feszültség, mert őrülten laza vagyok, ha úgy tetszik kúl, és sznúp szól most amúgy is, és akkor mindenki bekaphatja, mert ez a mosoly nemcsak azért pajzsszerű, mert őszinte, hanem azért is, mert ismerem, és mert az enyém.
szó kóld hepinessz.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

sznúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúp, klakk, klakk, klakk, klakk

Szomjas Zsiráf írta...

reggel ültem a dunánál, és tudatosítottam magamban, hogy hálás vagyok a mai időjárásért, de nagyon.

website statistics
hit counters