hétfő, augusztus 28, 2006

ill

haldoklom asszem. illetve nem, de szar.
nem aludtam az éjjel, egyrészt a köhögés, másrészt a róka miatt. reggel meg, mikor kimentem a fürdőbe, hogy belenézzek a tükörbe (éreztem ám a furcsaságot), azzal kellett, hogy szembesüljek, hogy eltűnt a jobb szemem. annyira bedagadt a szemem körül, hogy egyszerűen eltűnt. sokáig tanakodtam, hogy bejöjjek-e ma dolgozni, de végül a neskávé, meg a hideg, friss levegő erőt adott.
tegnap néztem valami poszeidónos filmet egy hajóról, ami megfordul az óceánon, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy a mahoney, aki a rendőrakadémiában még kedves, huncut fejű akárki volt, na, az mára egy zsírfej lett, és gusztustalan. és egyetlen vonással sem tanult meg többet a szakmából, mint amennyit 84-ben tudott.
kellene teát inni, csak nem szeretem a forró italokat.

1 megjegyzés:

website statistics
hit counters