csütörtök, július 06, 2006

resumé

szóval először a sugarcubes-t szerettem. tetszett, hogy olyan bolondok. aztán kijött a debut, emlékszem tisztára belegabalyodtam a human behavior klipjébe, és így persze björkbe is. megvettem az albumot, asszem az első három albumom között volt a björk is. a szövegre akkor még egyáltalán nem figyeltem. aztán jöttek ki a klipek, és nem volt menekvés, no nem mintha menekülni akartam volna. és aztán jött a táncos a sötétben, és akkor már rég figyeltem a szöveget is. és emlékszem, hogy a film után az összes björk cd-met eladtam. mindet. szabadulni akartam tőlük. biztos ez a félelem. az érzelmektől. franc tudja. mindegy, mert aztán felülkerekedtem a dolgon. most megint megvan mind, videók is, de már nem habzsolom, csak néha megtalál, pont jókor, pont jól. pont.

3 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

engem mindig meglep, mert olyan pontosan fogalmaz meg dolgokat, amik általában becsúsznak a repedések közé. és nem fél ezeket kimondani. a pontos az olyan száraz szó, de itt nem úgy értem.

villanella írta...

értem, amit mondasz, és igen. valahogy talál szavakat arra, amire mi nem, és az a legmeglepőbb benne, hogy bazi egyszerű szavakat, pedig azt gondoltam, én azért nem tudom megfogalmazni, mert bonyolult. ja, hát igen.

Szomjas Zsiráf írta...

igenigenigen, ez az nekem is.

website statistics
hit counters