szerda, július 05, 2006

már nem kedd

berúgtam. a pirivel először csak a gödörhöz mentünk, aztán csak egy rosé fröccsért az eklektikába, aztán csak egy feles, majd a laura pezsgője, és most itt ülök, mint egy bamba, béna balek. na jó, nem vagyok balek, jól szórakoztunk, a piri egy csomót röhögött, mert füttyögtem az emberek után, mint a pride-on, csak itt viccesebb volt, mert nem volt mindenki buzi.
nem vagyok érthető, tudom, de nem érdekel. és egyre részegebb vagyok, pedig már egy ideje itthon fekszem az ágyon. nem akarok dolgozni, aludni akarok, aztán rántottát enni egy kávézóban. stimt?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

vasárnap ha felébredünk mind, reggeli az ekiben 990-ért, frissen facsart narilé, rántotta, meg tejeskávé...hm?

villanella írta...

igeeeeeeeeeeeeen!!!!

website statistics
hit counters