hétfő, július 03, 2006

komment

a ribike írta a blogján, de én is leírom, mert tényleg vicces volt. szóval valahogy nagyon jól éreztem magamat tegnap éjjel a buliban. folyamatosan táncoltam, mosolyogtam, jó volt. és a ribivel is tánciztunk, sokat. most valahogy ment. s egyszercsak magamhoz húztam, egyáltalán nem tudatosan, és nem céllal, csak a ritmus és az ütem miatt. és megijedtem a tekintetétől, három másodpercig egyszerűen éreztem, hogy vagy valami idétlen fejet kell vágnom, vagy azt mondanom, hogy azonnal fejezd be, vagy nem tudom. de a három másodperc letelt, és minden visszatért a régi kerékvágásba. még pofozósat is táncoltunk az s.o.s.-re, a tainted love ritmusára. jó volt. jó volt az este.
hazafelé, mikor az autóhoz sétáltam, olyan végtelen komolyság, és szomorúság tört rám, amit utóljára vagy 10 éve éreztem.

website statistics
hit counters