szerda, június 21, 2006

munkahétközép

egyébként az élet a legjobb méreg. hehhe, ez milyen bugyuta szöveg már. mert az élet igazából szép. mindig is az volt.
voltam ma egy stúdióban, ahol rádöbbentem, hogy az első emelet szövegeit a gesztipéter írta. hát nem tudom.
mi van még. tegnap a lénával beszélgettem, aki visszavett a trendiségéből, aminek nagyon örültem, mert sokkal jobb társaság így. és hát baromi szép, meg csinos, meg minden, szóval jó volt nézni, hallgatni is, ha őszinte akarok lenni. vannak ilyen pillanatok, amik csak azért jók, mert abban a pillanatban csak azok vannak. persze ez az este nem ilyen volt, vagy legalábbis nem végig, de örültem, hogy nem mondtam le. jó látni, hogy felnőnek emberek, hogy változnak, alakulnak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

és mormoltad magadban: nem a cicijét, nem a száját, a szemét. :-) tudod, ahogy én nyomom jó csajokkal...

villanella írta...

életem, ne hasonlíts össze magaddal, nekem nem fasz van az agyam helyett. illetve csak néha. khm:)

website statistics
hit counters