péntek, június 30, 2006

jesztördéj

tegnap berúgtam, és vannak dolgok, amikre nem emlékszem. pl arra, hogy zuhanyoztam-e otthon, ezért biztos, ami biztos, reggel is nyomtan egy gyors zuhanyt, az ember inkább legyen még tisztább, mint koszos.
az viszont jó volt, hogy a pirivel még frizbiztünk a józsef nádor téren, annak ellenére, hogy ránk szóltak a kidobók nem egyszer. és örülök, hogy kaptam ezt a frizbit, mert így a hétvégén tollas helyett lehet majd frizbizni a városház téren. nem, pirikém?
azt viszont nem értem, miért volt reggel árnyalatnyi hagyma szag a számban, mikor direkt nem kértem a falafelbe hagymát. rejtélyek mindig és mindenhol.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

a városház téri parti jó lesz, jó lesz miskociába....je!!!! hagyma szag meg: tuti kinyaltad a kiszelt, te kurva! Annak volt hagymás ízű a pinája!!!tudod te is, ismered jól azt az ízt....

villanella írta...

brrrr:(

website statistics
hit counters