szerda, május 10, 2006

a pisi

szóval először egy albérletben laktam együtt apámmal. egy szobában laktunk, két szivacs volt a földön, köztünk egy ruhafogas, meg volt még egy számítógép a szobában. sosem találkoztunk, csak onnan tudtuk, hogy a másik otthon volt, hogy megdöntöttük aknakeresőben egymás rekordját.
csak péksütit és csokit ettem, mert csak azt vásárolt. aztán jött a béla, zsófitól kaptam. így már hárman laktunk egy szobában. béla a lábamnál aludt. minden nap főztem neki rizst vagy tésztát, amit összekevertem kutyakajával. vele jártam mindenhova. tháliába, egyetemre, mindenhova.
aztán kiköltöztünk kertesházba, és bár volt egy külön szintem, minden ugyanaz volt. csak másképp. apám minden reggel órákat töltött a wc-n kávézva, cigizve, ezért előfordult, hogy ha nem keltem korábban, mint ő, vagy jóval később, akkor meghaltam, annyira kellett hugyoznom már. és volt olyan, hogy egy befőttesüvegbe pisiltem. ezt tegnap meséltem a pirinek, mert tegnap, hosszú évek után újra nem a wcbe pisiltem. nagyon kellett. de tényleg. annyira, amikor már tudod, hogy lépni sem tudsz. és a viktor fürdött, tudtam, hogy ez hosszú idő. de aztán elmostam a konyhában anyám ételhordóját. haha.

szóval apámmal lakni érdekes volt. sok sztorim van.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

masodik reggel rohogok ezen. annyira kurvajo vagy.

villanella írta...

hüje:)

website statistics
hit counters