szerda, május 31, 2006

jutka néni

fent voltam ma jutka néninél az igazolásomért, annyira kedves volt, hogy nem is tudom elmondani. szokásomhoz híven megígértem neki valamit, amit nem teljesítettem, és annyira zavarban voltam ettől, hogy nem mertem meglátogatni, aztán meg már azért nem mertem, mert milyen ciki, hogy eddig nem, míg végül a múlt héten a betegségem miatt kénytelen voltam. és hát tényleg. szóval na. a világ legjobb orvosa, ezt állíthatom, pedig a családban van orvos, de a nagynéném egészen más.
na mindegy, a lényeg, hogy felmentem hozzá, cigiztünk, beszélgettünk, megkínált borral, meg eperrel és kajával is akart, csak mivel menstruálok, első nap, ilyenkor meghalok, ha ennem kell, szóval azt nem fogadtam el, de segítettem neki a vodafone simply telefont kezelni. azt mondta nagyon jól magyarázok, hogy két éve próbálja megtanulni ezeket a dolgokat, de most érti csak először, merthogy úgy magyaráztam, hogy a házikó jelet úgy kell elképzelnie, hogy otthon, vagyis hogy az alaphelyzetbe vezet, és hogy a kis mobil az a hívás, a boríték a levél, vagyis üzenet.. szóval előlről kezdtem neki, amit eddig mások nem nagyon tettek meg, és nevet is mentett el, meg smst is olvastunk, meg minden.
meg még egy csomót beszélgettünk másról is, és az egy héttel ezelőtt megtalált, és mint kiderült, március óta lejárt jogosítványomhoz szükséges alkalmassági cumót is megírja nekem, csütörtök este megyek érte.
szóval ilyenek vannak, és közben a töltött káposzta odaégett.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters