csütörtök, április 06, 2006

mix

anyám a vita előtt is felhívott, meg utána is. megbeszéltük, hogy a feri jobb volt. meg is lepődtem az esti ellemzőkön. mindegy, végülis magamban bízom csak, engem meggyőzött és kész. egyébként fura azért, hogy elfogulatlan szót képtelenség hallani, mert mindenki húz valahova. szar ez. imádom az ilyen szavazós, választásos dolgokat. az oscart is mindig nézem, a választásokat is mindig szoktam. 8 éve miskolcon néztem anyámmal az irodájában, 4 éve az eklektikában kivetítőn, idén az szdsznél majd a deákon, és nagyon remélem, vasárnap este kellemes idő lesz.

vettem ilyen sió drinxet, mert elfelejtettem, hogy tartósítószer, és nylonszatyor íze van.

ja, meg unatkozom kicsit, bár kurva sok dolgom van, de mégis. és ami a legdurvább, hogy tegnap este egyszercsak fájni kezdett a bal lábam, ami ma reggelre iszonyatos fájdalommá csúcsosodott, és most elképesztően sajnálom magamat. sajnálj te is, hm? vagy tudod, mit? inkább ne.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters