szerda, április 19, 2006

elméletek

mivel még nem vettem görkorit, és a 14.500 forintos bilincseltávolításnak köszönhetően most egy darabig még nem is fogok, ezért szereztem egy bringát, hogy idén először én is menjek tömeget alkotni, de rájöttem, hogy halva született a gondolat.
egyfelől utálom a tömeget. másfelől utálom tömegben a bringásokat. jójó, az elv az érthető, szép is, de nem bírom a tömeges dolgokat. a buzifesztiválon is azért utálok vonulgatni (ott azért szoktam), mert tömeg van. de ott legalább nem bicajjal mennek egymás nyakán az emberek.
aztán végülis tudom, hogy mi fog történni. mivel a marival fél 2-kor találkozom, hogy együtt menjünk messingelni körbe, ezért tutira nem fogunk elindulni, sem odaérni, sem együtt tekerni a néppel. inkább elmegyek majd délután a bicajjal csavarogni jobbra-balra, annak valahogy több értelmét látom.
persze éljenek az elméletek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

haza,otthon,család,nemzet,összefogás!

villanella írta...

mi a fasz? aztakurva.

website statistics
hit counters