csütörtök, március 30, 2006

godzilla

reggel a kávém kortyolgatása közben akkorát ordított a macska, hogy azt hittem véletlenül rázárta az ajtót v.
kimentem megnézni, és észleltem, hogy az a szerencsétlen az ablakban ülve majd eleped a szerelme után, ugyanis egy gyönyörű cicafiú az ablak alatt szerenádozott neki. godzilla pedig szó szerint fejjel ment a falnak, annyira dugni akart a szerencsétlen, hogy ordítozott, és mikor megsimogattam, hogy nyugodjon meg inkább, akkor majdnem leharapta a kezemet.

aztán elképzeltem, hogy mi lenne, ha az emberek is ordítoznának, mikor látnak valakit, akivel szívesen lenyomnának egy menetet.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerenád az ablak alatt hüpp :")

villanella írta...

jeee

Szomjas Zsiráf írta...

ordítoznak is! csak a fejükben. és ugynígy verik be a fejüket a fejükben levő falakba.

website statistics
hit counters