péntek, március 24, 2006

bkv újra

a piri mondta, hogy írjam le a blogon a bkv-t, úgyhogy leírom. tényleg vicces volt. szóval nem tudom, asszem az aranka tutira ismeri az érzést, amikor belép a büntetési osztályra. szóval ott ilyen kalitkákban ülnek a bkv-sok, akiknek fel kell mutatni a bérletet, vagy befizetni a sárga csekket. nagyon agresszívak, hangosak és unottak.
de ez csak a látszat egyébként, mert amint megszoknak, megváltozik mind.
nekem állnom kellett egy fémszínű ajtó előtt percekig, mert egy nénire vártam. és mikor nem volt büntetendő ember, akkor ezek a kalitkás bkv-sok beszélgetni kezdtek. olyan metamorfózis volt, hogy el sem tudom mondani. az agresszió és a nagy hang azért maradt.

na, szóval jött a néni, akit én vártam. kezet fogott, és kedves volt. nem is hittem el. finom, halk szavú. és viccelt!!! azzal kezdte, hogy mivel jöttem, mire mondtam, hogy bérletem most sincs, de szoktam venni vonaljegyet. és röhögtünk. és kicsit gondolkozott, aztán elengedte majdnem a felét a büntetésnek. és a megállapodás megírása nem négy óra volt, hanem 5 perc. és aztán tovább viccelt még, hogy bérlet, meg címbediktálás, és tényleg nevettem, mert tényleg vicces volt.

na, kezdem megkedvelni a bkv-t, az van (nem).

2 megjegyzés:

kisdubos írta...

Miből gondolod, hogy én ismerem ezt az érzést?

villanella írta...

mert te mindig olyan tájékozott vagy a bkv-s dolgokról:D

website statistics
hit counters