kedd, február 07, 2006

siklós néni

picsába, hogy az ember hosszasan irkál ide egy postot, ami csak úgy simán eltűnik jól az éterben egy szempillantás alatt. mindegy, csak a könyvelőmről írtam, meg arról, hogy ez már tényleg valami felnőtt lét, hogy könyvelőm van. na, szóval klassz néni, és tök jó, hogy a sok papírt és adatot ő mind érti, amit én kurvára nem, meg hogy van egy siklója, akit elvisnek hívnak.

és hogy csütörtökön kilépek, amitől picit félek, mert a főnököm őrült, és bármire képes. nem mintha hatna rám, de az ő elbaszott életét nekem ne terítse a hátamra, mert egyenes, és hajlamos vagyok ott tartani, amit ráraknak. most azért nem. kurvaisten.

4 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

hát ezt örömmel olvasom. re:főnök meg nyugi (ha elnézel nekem egy ilyen gesztust).

anyukám könyvelőt keres, egyébként. majd ha kicsit összébb szedtem magam, kérdeznék a tied felől.

villanella írta...

csak nyugodtan. nagyon kedves néni.

Névtelen írta...

egyik haveromnak a pintyőkemadárkája elvis

Névtelen írta...

jo, azert ez nem egy hollywoodi film, hogy egy orult fonok barmit megtegyen veled. ha megteszi ugyanis, bemegyek egy lángszoroval rovid sortban, es langba boritom az irodajat!

website statistics
hit counters