hétfő, február 20, 2006

nyugalom?

tegnap meg szabunál voltam, ami nagyon jó volt, otthonos, kellemes, nyugodt. örülök, hogy egy élet serked benne, mert tovább kell örökíteni őt valahogy. várom is már, izgalmas lesz, ha lesz, és nemcsak mert megígértem, hanem mert nagyon szeretném majd elvinni erre-arra. persze, ha csak engedi. meg beszélgetni. mert jó az.

egyébként meg filozofáltunk, illetve én kezdtem (ebben a témakörben), de aztán ő is csatlakozott, és arra jutottam, hogy kurvára nem a szerelem a mozgatórugó ám. persze, találjuk ki, hogy igen, hogy ezért érdemes élni, de azért ne felejtsük el, hogy ez nem így van. szerelem.. persze, 1-2 hónapig, amíg vibrál és izgalmas és élvezetes. de ha őszinték vagyunk magunkhoz, akkor az utána következő nyugalmat és biztonságot gyakorlatilag bárki meg tudja adni, akiben bízhatunk, francokat kell ehhez szerelem. jó persze, sarkítok, de csak így van értelme.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters