csütörtök, január 26, 2006

dreamin

csütörtök, szeretem a csütörtököt. kint a dohányzóban az álmokról beszélgettünk. meg rémálmokról, meg ilyenek. a legemlékezetesebb nekem az volt, amikor otthon a réka szekrénysor minden egyes darabjában medvék voltak, amik, mikor kinyitottam az ajtót, azonnal rám akartak támadni. azt már nem értem, miért nyitogattam, amikor tudtam, hogy ez van, de mindegy is.

és a legutolsó ilyen álom is állatos volt, akkor meg metró alagutakban bújkáltam, mert ellepték az oroszlánok. és kurvára elbújtam egy helyre, ahonnan már nem volt hova menni és féltem. nagyon. és akkor odajött egy oroszlán, és gondoltam, most megesz, de nem evett meg, hanem megsimogattam, és hátra vetette magát, meg a fejét tolta hozzám, hogy simogassam még.

mindkettőt tudom elemezni. mindkettőt értem.

3 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

akkor tán csak azt is, hogy miért nyitogattad a szekrényajtókat...

villanella írta...

ahogy mondod, ahogy mondod.

Névtelen írta...

andi see you true colors!!! mik ezek az uj szinek? igy már nem is terribly moody :D

website statistics
hit counters