csütörtök, december 08, 2005

télapó

nem tudom, biztosan szépítem a dolgot, de a télapót sosem hittem el. nem rémlik legalábbis. mindig mondtam anyának, hogy jövőre mégtöbb mandarint, meg a tesóm csokijából inkább nekem, mert nála úgyis csak megromlanak az édességek.

a jézuska más. mert bár egyáltalán nem vallásos a családom - legalábbis nem gyakorolja -, azért egy kicsit mindig hittem, hogy van valami misztikus a dologban. aztán meg már tudtam, hogy apa díszít, amíg mamáéknál vagyunk, meg megtaláltam a biciklit a szomszédban marika néninél, és hát a jézuska biztosan nem venné igénybe marika néni tároló szolgáltatásait.

mára ezt az egészet utálom. mindennel. fenyőfástúl, szeretetestül.. még a csillagszórókat is, pedig mindig is az volt az egész felhajtásban a kedvencem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters