szerda, november 30, 2005

kihívás

reggel az autóban egy hatalmas kihívással kellett megküzdenem. szomjas voltam, és az autóban volt egy dobozos tej, de nem visszazárható, hanem fülletépős. 10 percig filóztam azon, hogy mennyire kitolok magammal, ha kinyitom, és utána egész úton a négy fokos tejes dobozt tartogatom, hogy ki ne lötyköljem, stb. és közben azon is gondolkoztam, hogy nem lehetek ennyire pancser, hogy itt ülök kiszárad ajkakkal, ahelyett, hogy meginnám az ölemben heverő tejet. mindegy, a szükség törvényt bont, villa meg tejet. ittam. és negyed órán át tartottam a tejesdobozt, amitől lefagyott a kezem.

hihetetlen sztorik esnek meg velem, úgyvélem. igazán szórakoztató, gondolom neked is. de gondolhatod, hogy az kevésbé érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters