szerda, október 05, 2005

nagyon japán

ma nagyon keleti hangulatban vagyok, biztosan emiatt a japán munka miatt, de ez nem fontos.
reggel egy olyan merev prezentáción kezdtem, hogy még mindig nem sikerült lelazulnom, pedig már átvettem a farmert.

ja, és a kávé íze azért hosszú évek után is olyan kalandokkal kecseget, amelyekről sosem akarnék lemondani.

és el ne felejtsek tevékenyen részt venni egy mozgalom elindításában: deaktiválni, vagy legalábbis pillanatnyi hangelvonást alkalmazni minden taxisofőrön, aki kinézetünkkel érvelve igyekszik minket leszoktatni a káros szenvedélyekről egyesület lenne a neve. kezdetnek, mielőtt elindulna az első hatalmas hadművelet, osztogathatnánk dezodorokat a taxiban, vagy szappant, mert az izzadtság szag sajnos engem tesz némává, így nem tudok senkit sem lebaszni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

attól rosszul vagyok, ha egy kurva taxisofőr nem bírja befogni a száját!!

website statistics
hit counters