hétfő, október 10, 2005

condition

olyan nagyon vicces szó ez is. szeretem a több értelmű kifejezéseket.
pénteken határoztam el ezredszer, hogy megint eljárok majd edzeni. természetesen azért, mert madonnát láttam előző nap, és inspirált a teste, arra gondoltam, a kurva életbe, neki ilyen alakja van ennyi évesen, én meg itt vakarom a seggemet a barátok közt előtt, hogy jó lenne olyannak lenni, mint két éve.

nem vagyok hiú. nem érdekelnek a külsőségek. de néha azért elönt az érzés, hogy kérem vissza a régi kondíciómat.

szóval elhatároztam, és rájöttem tegnap, mikor a hifit meg a hangfalakat cipeltem, hogy edzés helyett jól működne ez is. meg vágási feri is eszembe jutott, aki, emlékszem, meghúzta a hátát valamelyik részben pakolás közben, és nagyon tragikus volt.
mindegy,
ma elmegyek lecsekkolni a közeli konditermet, hátha bejön. viva la test, viva la forma.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters