vasárnap, szeptember 04, 2005

fight

nincs harc, nem tudom, miért adtam ezt a címet.
van egy ismerősöm, aki ilyen kompetitista. ezt a szót asszem most találtam ki. szóval mindig mindenben versenyez az emberrel. valószínűleg a kisebbségi komplexusa miatt, nem tudom. nagyon idegeítő jelenség ez egyébként. nagyon.

sok kedves ember van. legalábbis körülöttem.

tulajdonképpen vasárnap van már. nincsen kedvem aludni, sosem szerettem ezeket az alvás előtti dolgokat. hamar túlesem rajtuk, de nem tudok eljutni addig, hogy akkor tusfürdő, meg fogkefe, meg ilyenek..

ma üres volt a város. nagyon tetszett. m-mel sétáltunk a körúton, és rengeteget nevettem. szeretek nevetni. gyerekkoromban is szerettem. nagyon rumlis kisgyerek voltam. és hál istennek anyám sosem akart megváltoztatni. az elfogadást, azt hiszem, tőle tanultam.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters