csütörtök, augusztus 04, 2005

régen

nagyon régen, kicsi gyerekként a medvés álmok voltak a visszatérő rémálmaim. hogy a szekrényből jönnek elő, meg ilyenek. aztán mindig csak ilyen zuhanós álmok voltak, amik rosszak, és vagy egy hete ismét rémálmom volt, elefánttal és tigrisekkel. valami metróban, vagy föld alatti vonatpályaudvaron bújkáltunk előlük, és sorra dőltek be a falak az elefántok miatt, a tigrisek, meg simán kiszimatolták merre vagy. nagyon rossz volt, a folyton menekvés, az itt sem vagy biztonságban érzés, biztos tudod. aztán mikor megtalált a tigris, és akkor azt hittem jön a halál, akkor megsimogattam, és hátra vetette magát, mint annak idején a marcika, és a hasát simiztem, ő meg dorombolt. és felébredtem, és levontam a tanulságot is.
live kind.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters