hétfő, augusztus 29, 2005

érdekes egyébként

hogy vannak bloggerek, meg blogok, akiknek nagyon komoly bloggertudatuk van. folyamatosan figyelik a statisztikákat, az ip címeket és egy idő után sztár allűröket is vesznek fel. szavakban. nyelvezetben. rém vicces ez olykor.
persze miért is ne lehetne ez így.

sokszor akartam olyan nőcis bejegyzéseket írni, de mindig rájöttem, hogy nem tudom meghatározni úgysem a postok jellegét. meg nem tudok nőciset írni, az van. nem szoktam ruhákat próbálgatni reggelente, nincsenek olyan élményeim, hogy ki néz meg, meg hol, meg mikor, nincsenek álompasijaim vagy csajaim, nem szeretek az érzelmeimről érthetően és felismerhetően írni.. szóval ez nem megy azt hiszem. a hiszti még csakcsak, de az is inkább agresszívan, mint aranyosan. szóval nem működik a dolog.

vagy..

diétázni fogok mától, mert nem jó rám a nadrág, amit nyár elején vettem. megnéztem a velveten, hogy.. na jó, hagyjuk.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters