csütörtök, augusztus 04, 2005

mostanában azért

sokkal több a mondanivalóm és ez nagyon érdekes.
azt például képtelen vagyok olykor feldolgozni, hogy lehetetlenség egy egoista embernek elmagyarázni, hogy bennem milyen érzéseket kelt az, amit ő cselekszik. hosszú, hosszú próbálkozások után lehetséges, de kurva sok türelem kell ahhoz, hogy rád figyeljen.

aztán meg megint színjátékba csöppentem a munkahelyemen, pedig magamban már igen régen döntést hoztam. nem vagyok színész, nem játszom. de mi a faszt lehet tenni, ha egyszercsak belecsöppenek. végülis annyit, hogy levelet írok az illetékesnek, hogy keressen más színészt a helyemre, mert én nem játszom tovább. mármint a szerepet. de ez gondolom érthető volt.

jó ez a hűvös most gyébként. letöltöttem ezer 80-as évekbeli slágert, és ma azt hallgattam reggel a kocsiban. chesney hawks, meg rick astley, asszem ezt a két előadót énekeltem a leghangosabban.
All that I need is to cry for help.
Somebody please hear me cry for help.
All I can do is cry for help.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Every day you treat me like a kid, I'm not your little boy, I'm not your little toy!

Szőke gyerek hiszizik a milliós videoklipben :D

website statistics
hit counters