kedd, augusztus 16, 2005

finishing

okés, kezd elmúlni ez a fejfájós dolog. kinyitottam minden ablakot, vettem be egy algopirint és megírtam, amit kellett. így most egész jó.
a finishing szót mindig fishingnek olvasom. még jó hogy nem fistingnek. persze mondjuk mindegy.
nagynéném nagy horgász, régen mindig elvitt horgászni a keleti főcsatornára. ott fogtam életem legnagyobb és egyben utolsó halát, aki egy amúr volt, és akit pucolás után annyira megsajnáltam, hogy azóta halat sehogy.
egyébként jó volt horgászni akkor, csak egy olyan helyre volt engedélye juditnak, ahova rajta kívül vagy 6 embernek összesen, így mondjuk 10 másodpercenként fogtam kilós meg nagyobb halakat, tisztára, mint lütyő abban a filmben, ahol dobbant és lesz kapása. na. és annyi halnyálka volt, meg véres kopoltyú, meg mittomén, hogy erre már csak az amúr kellett, hogy kimondjam: no more fishing.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters