csütörtök, július 07, 2005

a koncert

csuda jó volt, engem ez a shirley tökéletesen lenyűgözött, az van. hihetetlen a nő, ráadásul tök sokat csacsogott, ami külön jófejség volt azért. még egy képet is sikerült csinálnom róla, de végülis ez mind mindegy, a lényeg, hogy széténekeltem az amúgy is beteg torkomat, úgyhogy ma némasági fogadalmat teszek:)

a net meg nagyon vicces. kijött a szerelő, bekapcsoltuk a gépet és működött a net. semmit sem csinált, érted. aztán elmentem a koncertre, hazajöttem, és megint nem működött a net. úgyhogy konfjúzd vagyok totálisan, de mindegy, majd megoldom úgyis valahogy. azt mondta lehet, hogy a szerelők miatt van minden, mert szombaton is hívta valaki a házból, és akkor kiderült, hogy a tetőn rosszul kapcsoltak vissza valamit a szerelők. na mindegy.

a jobb fülemre még nem hallok egészen, az van.

2 megjegyzés:

kisdubos írta...

Te mégis elmentél? Mindenki volt csak én nem! :o( :o) Hallottam, hogy családias volt a légkör, de ez Shirley-éket egyáltalán nem zavarta, sőt. Bárcsak én is...

villanella írta...

ez így is van. tök jó volt a shirley kurva sokat beszélt, lejött a nézőkhoz, ismerkedett is..

website statistics
hit counters