csütörtök, június 02, 2005

vik 2.

most mit mondjak? nem hiszem, hogy van itt a blogon előzménye. elköltöztem egy másik albérletbe, mert szerettem volna egyedül lakni. a viktornak, aki a főbérlőm és a lakótársam volt két évig, nem akartam szólni, csak mikor már nincs ott cuccom, mert valamit éreztem. mindegy. akartam neki pénzt adni, amíg talál albérlőt. aztán a viktor megtudta valahonnan és elkezdett parasztkodni. hogy csütörtökig pakoljak el, meg hogy milyen pénzek kellenek neki.

tegnap felmentem elköltözni, és meglepve tapasztaltam, hogy kicserélte a zárat. aztán megérkezett és 15 percet adott, hogy pakoljak, mondván, neki dolga van.
aztán ma hívtam, hogy fél 7re megyek elvinni a többit, ő pedig smsben "megzsarolt", hogy 4re a melóhelyemre jön, és ha odaadom neki a pénzt (amit egyébként is odaadnék), akkor költözhetek el.

nos, ennyi a története a viktor-villa barátságnak.
elképesztő dolgok bírnak történni. olyan fronton is, ahol nem is várná az ember.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters