kedd, június 14, 2005

one step too far

az azért elég kellemetlen, amikor az ember azt érzi, nem akar elmenni egy találkozóra, mert kurva ciki, hogy nincs egy kibaszott fillérje sem, nem? pedig szeretne elmenni.. na mindegy. nem értem én ezt a lépcsőset sem, amit a diácska mondott a raiffeisennél. hogy akkor a hetedik lépcsőn túl vagyunk.. nem tudom, mik ezek a lépcsők, és hogy az én koromban és anyagi helyzetemben mennyi ideig tart egy fok megmászása. a vicc csak az, hogy ő sem tudja. mindegy, valahogy lesz, valahogy mindig van. csak aztán a barátaim el ne fogyjanak, miközben nem mozdulok majd ki jól semerre sem.

dido énekel a faithlessel a kollegina gépén, felhangosítottam, mert kellemesen úszós ez a dal. úgyhogy most akkor egy csapás, meg még egy lábbal.. kellemes. tényleg.

4 megjegyzés:

kisdubos írta...

Villa, dobjuk össze, amink van. Nekem van 10 tojásom a hűtőben, ami remélhetőleg még jó is. Meg talán a cseresznye sem rohadt még meg. Te mit tudsz beleadni a vacsorába?

villanella írta...

nekem is van tojásom, de csak 8. aztán van paprika, paradicsom. tehát ez egy bazi nagy adag lecsó.

ezen kívül lehet szó még valami lisztes dologról vagy tésztásról. mert tejem is van, tehát valami paradicsomost tészta is lehet, ha van nálad sajt, egészen véletlenül. hm?

kisdubos írta...

Ici-pici sajt van. Sajna megnéztem, a cseresznyém megrohadt. Hogy lehetek ilyen könnyelmű ilyen nehéz időkben?

villanella írta...

akkor csinálunk befőttet belőle, vagy annak sem jó már, ha megrohadt? na, akkor kinél készüljön a mennyei eledel?

website statistics
hit counters