hétfő, május 02, 2005

hedék

olyan mértékű fejfájás tört rám tegnap, ami még ma reggel is kitartott nyomokban.
meg.. beszéltem anyámmal, megyek haza végre kicsit pihenni, és az nagyon jó lesz.
fel sem tűnik egyébként, hogy napközben hihetetlen meleg van, mert itt a légkondi miatt fázom. szar ez azért.

nem szeretem a hétfőt. prezentálni is kell ma, azt sem szeretem.

nem jó ez a felnőtt élet ilyen szempontból. bár biztos vagyok benne, hogy lehetne munka mellett is spontán, meg vicces, meg rohangálós az életem, csak mire odajutok, addigra elfáradok.

megyek kávét csinálni akkor. kellemes, jó reggelt néktek gyerekek.

egyébként annyira emlékszem az első kávémra a tháliában. előtte csak a sűrített tejet fogyasztottam, anyám kávés poharának az aljában feloldva. aztán egy hihetetlen keserű élmény... és kapuccsínózni kezdtem. a tháliában volt a világ legjobb kapuccsínója. emlékszel piri? az extra menü a tháliában kapuccsínó, melegszendvics és narancslé. de jó volt az. és aztán szép lassan hatalmába kerített a kávé, úgyvélem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters