szombat, február 19, 2005

napok óta

nem tudok postolni, mert szar a blogger. persze csöppet sem bántam, mert semmitmondó dolgokat rajzolt a klaviatúra.
tegnap alma nap volt, ma még nem találtam ki, de eddig egy almát ettem csak. szeretem a hétvégéket, csend van, egyedül vagyok itthon, takarítok, tévézek, jó. bizonyos szempontból. másrészt meg hiányzik azért valami.

nem tudom miért akar az ember maga köré dolgokat. nem tudom miért nem elégszünk meg azzal, ha bennünk vannak dolgok, ha vannak dolgok, amiket felidézhetünk, amikhez bármikor nyúlhatunk magunkban. persze ez egy olyan kérdéskör, ami soha sem vezet egy megvilágított szobába, ahol a választ megláthatja az ember. egyáltalán, miért látni akarom. pontosan elég érezni mindent. erről van szó. erről.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters