péntek, december 10, 2004

most kezdek kicsit elálmosodni. nagyon kellemes a zene, biztosan azért is. olyan hullámzós, fel lehet rá szállni és ringat.

még kicsi voltam, de azért már nem annyira, amikor ez történt. anyám mondta vigyem le a szemetet. utáltam ezt a "melót", mert a 9ediken laktunk. és hideg is volt. tél. úgyhogy kimentem a lifthez és az ablakon kidobtam a szatyrot, vártam vagy 3 percet, kb egy liftforduló időt, plusz séta, szépen, okosan. aztán bementem, mint, aki jól végezte dolgát. aztán kb 3 perc múlva a szomszédasszony csöngetett kezében a szatyorral. szemtanúja volt az esetnek.
sok érdekes történetem volt a szemétlevitellel kapcsolatosan. ez most csak azért jutott eszembe, mert az előbb láttam kirepülni egy nesteás üveget.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters