szombat, december 04, 2004

itthon

nagyon jó egyébként. annyi vicceset hallotam most, könnyesre röhögtem a szememet. saci néniéknél voltunk a családdal, sóletet főzött, meg kóser szilvát ittunk, tehát mindenki degeszre ette magát és jól berúgott. és azt szeretem ezekben az emberekben, hogy tudnak és szeretnek mesélni. meg szeretnek. engem például. látszik azon, ahogy néznek. anyám meg büszke mindig. hogy ott vannak vele a gyerekei. mondja, hogy mi van a munkahelyemen, dicsekedik velem. fogja közben a kezemet, simogatja, és tudom, hogy nagyon jól érzi magát. ez elképesztő jó érzés. tényleg.

aztán most itthon, és csak a kád vízre vágyom, amibe beleülök mindjárt.

tegnap meg a cactus juiceba kavarodtam orsival, akinek megígértem, hogy elugrom vele oda egy órára, mert keres egy pasit, akivel ott találkozott egy hete. és akkor a pasi persze nem volt ott. de arra rájöttem, hogy a hetero csajoknak nagyon szomorú a sorsuk. legalábbis, ha a cactus juiceban keresnek maguknak párt. persze ez a férfiakra és a melegekre is vonatkozik.
na mindegy, szar volt ott, pedig én igyekeztem, még picit táncoltam is. aztán rávettem az orsit, hogy sétáljunk inkább. és így lett. és az nagyon jó volt.

az új tévém meg kiváló, csak épp nem tudom nézni, mert nincs szobaantennám, a kurva upc meg két hónapja képtelen kijönni, hogy behozza a lakásba azt a szaros csilalgpontos kábelt. de nem panaszkodom.

ja és próbáltam is tegnap, olyan jó volt, hogy még este az eklektikában is teljesen fel voltam dobva, hülyének is néztek a brigiék, amikor doboltam az asztalon. nehezen hitték el, hogy egy kortyot sem ittam. nem is csodálom, magam sem hittem el, csak onnan tudtam, hogy nem volt alkohol szagú a szám. de ez most megint mindegy, a lényeg, hogy jól megy a zenélés. és belátták a többiek, hogy az a vicces, ha vicces, közkedvelt dalokat játszunk. tehát tegnap kurvára megtanultuk a venus kockahas című slágerét:) oh igen:)

na jóvan, rámjött a grafománia. úgyhogy most fejezem be, amíg...

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters