kedd, november 30, 2004

robbie

ugye viccből neveztem a robbie hasonmás versenyre, legfőképp, mert a munkatársaim csinálják és szerették volna, ha egy lány is nevez, aztán ki lehet ilyen hülye, hogy bólint: igen, én.

és akkor most az van, hogy a fókusz akar csinálni riportot majd a nyertessel, meg hát hallották, hogy lány is nevezett és nem lehetne-e azzal is. nem lenne jó a fókusznak ez a riport. nekem meg pláne. mindenesetre vicces, hogy így működnek dolgok. azt hiszem.

és akkor most ezzel elnevetgéltem a napom egy jókora részét, kezdődhet a munka végre. meg a tárgyalás nemsokára a főnökömmel a jövőmről, ami miatt nagyon izgulok.
pénzt szeretnék - nem tudom adna-e.
és nem tudom ő mit szeretne.
tegnap karen kedves felkészített, mert ő nagyon ért a tárgyalásokhoz. elméletben én is profi vagyok. csak aztán kislány leszek, zavarbajövős, félős. az meg nem jó, ha szeretnék kiharcolni valamit.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters