csütörtök, november 25, 2004

mint ahogy

azt már basszka megjegyezte, kölcsön kaptam tőle tegnap éjjel a hangszerét. vicces ez, mert elsősorban normális, mondjuk úgy ritmus gitáron játszom, de most muszáj itten basszust, cég miá..
szóval éjjel egy csomót gyakoroltam, nagyon finom kis hangszer ez a basszusé. szép hangjai vannak, szépen beszél. nem vagyok egy flea, teszem hozzá, de azért nem annyira rossz, mint ahogy gondoltam, hogy lesz. ismerkedünk. na ja.

egyébként meg arra mentem haza fél 11-kor, hogy nem lehet kinyitni a bejárati kaput. több férfi ember is a segítségemre sietett, mindhiába. aztán elmentem, ittam egy kávét és mire visszaértem, valaki keményen, brutálisan betörte a bejárati ajtót, biztos baromira fázott és nem volt kedve kint szarozni. tehát hazajutottam, béke.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters