szombat, október 16, 2004

a tegnapi

csókolom koncert pazar volt. és ennél többet nem is tudok mondani.

ugyanakkor pihennem kell. egyszerűen muszáj. ez biztos.

anyám tegnap olyan aranyos volt. öleltem a derekát, úgy álltunk az andrássyn és éreztem, hogy áramlik belőle a szeretet és a büszkeség. folyton arra gondolok, hogy szeretném, ha legalább feleennyire érezné ezt. az én részemről. nem tudom képes vagyok-e ezt átadni. még ha ölelem, puszilom is..

a nővérem pedig ugyancsak. sosem kommunikáltunk valami jól. illetve jól kommunikáltunk, de érzelmekről ritkán. tudom, érzem, hogy szeret. ahogy én is őt. nem tudom, hogy kell-e ezt ügyesen kommunikálni. nem tudom szüksége van-e neki arra, hogy mondjam. hogy jobban éreztessem. furcsa lány, de tudom, hogy belül akkor is nagyon mély. akkor is, amikor nem látszik rajta semmiféle érzelem. ez mondjuk ritkán van. mindegy, szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters